Психогігієнічна характеристика умов життєдіяльності та психоемоційного стану підлітків з патологією органа зору
PDF

Ключові слова

сліпі підлітки
слабозорі підлітки
психоемоційний стан
життєдіяльність
дефекти зору

Як цитувати

Коробчанський, В., Сасіна, О., & Загоруйко, О. (2020). Психогігієнічна характеристика умов життєдіяльності та психоемоційного стану підлітків з патологією органа зору. Експериментальна і клінічна медицина, 78(1), 139-142. вилучено із https://ecm.knmu.edu.ua/article/view/392

Анотація

Зір має велике значення не тільки у розвитку зорового сприйняття, але й у розвитку зорово-просторових уявлень, особливо в процесі навчання. Порушення діяльності зорового аналізатора впливає на розвиток психоемоційної сфери учнівської молоді, та призводить до труднощів пізнання оточуючого світу, обмежує орієнтування, соціальні відносини та значно обмежує вибір видів діяльності. Все це обумовлює і зміни у життєдіяльності таких учнів, саме тому нами було проведено дослідження деяких аспектів функціонального стану та умов життєдіяльності учнів харківського спеціального навчально-виховного комплексу ім. В.Г. Короленка.
PDF

Посилання

Kolupaeva A.A., Savchuk L.O. (2011). Dity z osoblyvymy osvitnimy potrebamy ta orhanizatsiia iikh navchannia: Nauk.-metod. posibnyk [Children with special educational needs and organization of their education. The edition is supplemented and processed: science-method. manual]. Publishing group «ATOPOL», 274. [in Ukrainian].

Bilik Yu.V. (2015). Osoblyvosti zhyttyediyalnosti ditei z vadamy zoru [Features of the life of children with visual impairment]. Naukovyi visnyk Uzhhorodskoho natsionalnoho universytetu – Scientific herald of Uzhgorod National University. 35: 32–34. [in Ukrainian].

Lybovskii V.I. (ed.) (2006). Spetsialnaia psikholohiia: ucheb. posobiie dlia studentov vysshikh uchebnykh zavedeniy [Special psychology: a textbook for students of higher educational institutions]. Moscow: Academy, 464. [in Russian].

Bochelyk V. I. (2011). Psykholohiia lyudyny z obmezhenymy mozhlyvostyamy: Navch. posib. [Psychology of a person with disabilities: methodika guidance]. Кyiv: Center for Educational Literature, 264. [in Ukrainian].

Korobchanskiy V.O., Vasilchenko I.O., Proskurina T.Y. (2005). Opytuvalnyk «Sposib zhyttia» iak metod otsinky faktoriv ryzyku u zhyttyediyalnosti pidlitkiv [The Questionnaire "Lifestyle" as a method of assessing the risk factors in the life of adolescents] Information sheet no. 210, p. 4. [in Ukrainian].

Korobchanskiy V.O. (2005). Hihienichna psykhodiahnostyka donozolohichnykh staniv u pidlitkovomu ta yunatskomu vitsi: Posibnyk dlya doktorantiv, aspirantiv, zdobuvachiv ta likariv [Hygienic psychodiagnosis of pre-natal states in adolescence and adolescence: A guide for doctoral students, graduate students, job seekers and doctors]. Kharkiv: Contrast, 192. [in Ukrainian].

Sinyova Ye.P. (2008). Tyflopsykholohiya: pidruchnyk [Tiflopsychology: textbook]. Kyiv: Knowledge, 365. [in Ukrainian].

Slynko Y.O. (2014). Nedostatnia rukhova aktyvnist ta ii vplyv na stan orhanizmu liudyny [Insufficient motor activity and its influence on the state of the human body]. Medytsyna sohodni i zavtra – Medicine today and tomorrow. 2–3: 186–188.