Abstract
The article is devoted to different methods for improvement educational process in case of foreign students. The most important pedagogical problems are described and analyzed. The actual possible ways of solving these problems are proposed
References
Махнева А.В. Некоторые особенности преподавания стоматологии иностранным студентам / А.В. Махнева // Український стоматологічний альманах. – 2015. – № 2. – С. 73–76.
Ніколаєва О.В. Перспективні напрямки вдосконалення форм викладання патологічної фізіології / О.В. Ніколаєва, Н.А. Шутова // repo.knmu.edu.ua/bitstream/123456789/47 64/1/03.doc
Преподавание патологической физиологии на современном этапе развития высшего медицинского образования / В.Н. Ельский, Л.П. Линчевская, С.В. Зяблицев и др. // Таврический медико-биологический вестник. – 2012. – Т. 15. – № 3, ч. 2 (59). – С. 263–265.
Рикало Н.А. Актуальні проблеми викладання патофізіології іноземним студентам та їх вирішення // Світ медицини та біології. – 2013. – № 3. – С. 167–169.
Сімеонова Н.К. Проблеми англомовного викладання патологічної фізіології / Н.К. Сімеонова, С.К. Олієвська // Патологія. – 2008. – №3. – Т. 5. – С. 146.
Дорожкин Ю.Н. Проблемы социальной адаптации иностранных студентов// Ю.Н. Дорожкин, Л.Г. Мазитова // Социологические исследования. – 2007. – № 3. – С. 73–77.
Барінов Е.Ф. Психолого-педагогичні аспекти підвищення ефективності навчання студентів на практичних заняттях з гістології в медичному вузі / Е.Ф. Барінов, О.М. Сулаєва, Л.І. Хламанова // Медична освіта. – 2010. – № 1. – С. 48–51.