Методологічні особливості викладання патологічної фізіології студентам стоматологічного факультету
PDF

Ключові слова

мотивація
компетенція
інтеграційний підхід

Як цитувати

Колдунов, В., Бібікова, В., Терещенко, Н., & Анісімова, О. (2020). Методологічні особливості викладання патологічної фізіології студентам стоматологічного факультету. Експериментальна і клінічна медицина, 71(2), 104-106. вилучено із https://ecm.knmu.edu.ua/article/view/661

Анотація

Основним завданням викладання є формування знань, вмінь та навичок, які забезпечують в подальшому певні професійні компетенції. Підвищення ефективності навчального процесу з патологічної фізіології безпосередньо пов’язано з використанням нових системних підходів до вивчення матеріалу. В роботі зі студентами стоматологічного факультету слід додержуватися наступних підходів: підвищувати рівень мотивації студентів, стимулювати оволодіння специфічною термінологією (мовна компетенція), впроваджувати інтегративний підхід до вивчення предмету.
PDF

Посилання

Пилюгина Е.И. Социально‐психологические особенности профессиональной мотивации студентов вуза / Е.И. Пилюгина, О.В. Бережнова // Современная психология : матер. междунар. научн. конф. (г. Пермь, июнь 2012 г.). – Пермь: Меркурий, 2012. – С. 87–89.

Современные образовательные технологии: учеб. пособие / под. ред. Н.В. Бордовской. – М.: КРОНУС, 2010. – 432 с.

Мормужева Н.В. Мотивация обучения студентов профессиональных учреждений // Педагогика: традиции и инновации: матер. IV Междунар. научн. конф. (г. Челябинск, декабрь 2013 г.). – Челябинск: Два комсомольца, 2013. – С. 160–163.

Долгополова С.В. Учебно-профессиональная мотивация студентов как фактор готовности к трудовой деятельности / С.В. Долгополова, Н.Е. Назарова, О.Н. Зуева // Человек и образование. – 2015. – № 2 (43). – С. 91–94.

Стародубцева В.К. Мотивация студентов к обучению / В.К. Стародубцева // Современные проблемы науки и образования. – 2014. – № 6. – С. 432.

Дудковская Е.Е. Развитие коммуникативной компетенции учащегося при использовании деятельностного подхода к обучению / Е.Е. Дудковская // Человек и образование. – 2015. – № 3 (44). – С. 98–102.