Історико-гносеологічне підґрунтя формування клінічної направленості анатомії
PDF (Русский)

Як цитувати

Черкасов, В., Дзевульська, І., Ковальчук, О., Маліков, О., & Титаренко, В. (1). Історико-гносеологічне підґрунтя формування клінічної направленості анатомії. Експериментальна і клінічна медицина, 63(2), 33-36. вилучено із https://ecm.knmu.edu.ua/article/view/55

Анотація

УДК 611.61036+616.61008.64 В.Г. Черкасов, І.В. Дзевульська, О.І. Ковальчук, О.В. Маліков, В.М. Титаренко Національний медичний університет імені О.О. Богомольця ІСТОРИКО-ГНОСЕОЛОГІЧНЕ ПІДҐРУНТЯ ФОРМУВАННЯ КЛІНІЧНОЇ НАПРАВЛЕНОСТІ АНАТОМІЇ Анатомія людини глибоко інтегрована в інші дисципліни, без її знання неможливе розуміння процесів, які відбуваються в організмі людини. Отже, для забезпечення високого кваліфікаційного рівня майбутніх лікарів особливу увагу слід приділити створенню методів і засобів навчання з дисципліни «анатомія людини», що були б максимально наближені до практики, зробивши при цьому акцент на клінічній направленості анатомії з урахуванням традицій вітчизняної медичної освіти. Ключові слова: анатомія людини, методи навчання, клінічна направленість дисципліни. В.Г. Черкасов, И.В. Дзевульская, А.И. Ковальчук, А.В. Маликов, В.Н. Титаренко ИСТОРИКОГНО-СЕОЛОГИЧЕСКАЯ ПОЧВА ФОРМИРОВАНИЯ КЛИНИЧЕСКОЙ НАПРАВЛЕННОС ТИ АНАТОМИИ Анатомия человека глубоко интегрирована в другие дисциплины, без ее знания невозможно понимание процессов, которые происходят в организме человека. Следовательно, для обеспечения высокого квалификационного уровня будущих врачей особое внимание нужно уделить созданию методов и средств обучения по дисциплине «анатомия человека», которые были бы максимально приближены к практике, сделав при этом акцент на клинической направленности анатомии с учетом традиций отечественного медицинского образования. Ключевые слова: анатомия человека, методы обучения, клиническая направленность дисциплины. V.G. Cherkasov, I.V. Dzevulska, O.I. Kovalchuk, O.V. Malikov, V.M. Titarenko HISTORICALLY GNOSIOLOGICAL SUBSOIL OF FORMING OF CLINICAL ORIENTATION OF ANATOMY The anatomy of man is deeply computerintegrated in other disciplines, without its knowledge there is the impossible understanding of processes which take place in the organism of man. Consequently, for providing of high qualifying level of future doctors it follows to spare the special attention creation of methods and facilities of studies from discipline «anatomy of man», that would be maximally close to practice, doing here an accent on the clinical orientation of anatomy taking into account traditions of domestic medical education. Key words: anatomy of man, methods of training, clinical orientation of discipline. Поступила 21.04.14
PDF (Русский)

Посилання

Красновский А.А. Педагогические идеи Н.И. Пирогова. - М.: Учепдгиз, 1949. - 172 с.

Геселевич А.М. Летопись жизни Н.И. Пирогова. - М.: Просвещение, 1976. - 264 с.

Максименко С.Д. Впровадження нових методик та інноваційних технологій у навчальновиховний комплекс / С.Д. Максименко, М.М. Філоненко // Наук. вісник НМУ ім. О.О. Богомольця. - 2008. - № 2/3. - С. 172-176.

Попередні підсумки запровадження кредитномодульної системи організації навчального процесу у вищих медичних навчальних закладах та шляхи подальшого удосконалення його організації / В.В. Вороненко, О. П. Волосовець, Ю.С. Пятницький [та ін.] // Медична освіта. - 2012. - № 2 - С. 18.

Банчук М.В. Деякі аспекти забезпечення населення регіонів України медичними кадрами / М.В. Банчук, І.І. Волинкін, Г.В. Курчатов // Вісник соц. гігієни та організації охорони здоров'я України. - 2008. - № 8. - С. 15-19.

Вища освіта України і Болонський процес: навч. посібник / за ред. В.Г. Кременя. - Тернопіль: Навч. книга - Богдан, 2004. - 384 с.

Карамишев Д.В. Реалізація та оцінка ефективності інноваційних проектів у системі охорони здоров'я / Д.В. Карамишев, А.С. Немченко // Економіка та держава. - 2006. - № 2. - С. 86.

Булах І.Є. Проблеми оцінювання знань студентів в контексті Болонської декларації / І.Є. Булах, О.П. Волосовець, М.Р. Мруга // Нові напрямки впровадження кредитномодульної системи організації навчального процесу у вищих медичних і фармацевтичних навчальних закладах України III-IV рівнів акредитації. - Тернопіль, 2011. - С. 12-13.

Булах І.Є. Тестовий контроль та проблеми його стандартизації / І.Є. Булах, Л.І. Лесько // Вища освіта в Україні: реалії, тенденції, перспективи розвитку. - К., 1996. - Ч. 4. - С. 112-114.

Підаєв А.В. Болонський процес в Європі / А.В. Підаєв, В.Г. Передерій. - Одеса: ОДУ, 2004. - 192 с.