Формування клінічного мислення у студентів під час вивчення оперативної хірургії та топографічної анатомії
PDF (Русский)

Як цитувати

Проніна, О., Коптев, М., Данильченко, С., Білич, А., & Половик, О. (1). Формування клінічного мислення у студентів під час вивчення оперативної хірургії та топографічної анатомії. Експериментальна і клінічна медицина, 63(2), 25-28. вилучено із https://ecm.knmu.edu.ua/article/view/53

Анотація

УДК 616089+611.9]:378.14 О.М. Проніна, М.М. Коптев, С.І. Данильченко, А.М. Білич, О.Ю. Половик ВДНЗ «Українська медична стоматологічна академія», м. Полтава ФОРМУВАННЯ КЛІНІЧНОГО МИСЛЕННЯ У СТУДЕНТІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ОПЕРАТИВНОЇ ХІРУРГІЇ ТА ТОПОГРАФІЧНОЇ АНАТОМІЇ Клінічне мислення є невід'ємною складовою професійної діяльності кожного лікаря. Формування його у студентів починаючи з перших років навчання є одним із головних завдань навчального процесу в медичному ВНЗ. Описано використання інноваційних технологій навчання, таких як ділові ігри, метод кейсів, метод «мозкового штурму», інтерактивні лекції, які допомагають у формуванні клінічного мислення при вивченні оперативної хірургії та топографічної анатомії. Ключові слова: інноваційні технології навчання, клінічне мислення, оперативна хірургія та топографічна анатомія. О.М. Пронина, М.М. Коптев, С.И. Данильченко, А.Н. Билыч, А.Ю. Половик ФОРМИРОВАНИЕ КЛИНИЧЕСКОГО МЫШЛЕНИЯ У СТУДЕНТОВ ПРИ ИЗУЧЕНИИ ОПЕРАТИВНОЙ ХИРУРГИИ И ТОПОГРАФИЧЕСКОЙ АНАТОМИИ Клиническое мышление является неотъемлемой составляющей профессиональной деятельности каждого врача. Формирование его у студентов начиная с первых лет обучения является одной из главных задач учебного процесса в медицинском вузе. Описано использование инновационных технологий обучения, таких как деловые игры, метод кейсов, метод «мозгового штурма», интерактивные лекции, помогающих в формировании клинического мышления при изучении оперативной хирургии и топографической анатомии. Ключевые слова: инновационные технологии обучения, клиническое мышление, оперативная хирургия и топографическая анатомия. O.M. Pronina, M.M. Koptev, S.I. Danilchenko, A.M. Bilych, O.Yu. Polovik FORMATION OF CLINICAL THINKING IN STUDENTS DURING THE STUDY OF OPERATIVE SURGERY AND TOPOGRAPHIC ANATOMY Clinical thought is the inalienable constituent of professional activity of every doctor. Students since the first years of teaching have forming of him one of main tasks of educational process in the medical institute of higher. The use of innovative technologies of teaching is described, such as business games, method of keysov, method of «cerebral assault», interactive lectures, helping in forming of clinical thought at the study of operative surgery and topographical anatomy. Key words: innovative technologies of teaching, clinical thought, operative surgery and topographical anatomy. Поступила 22.04.14
PDF (Русский)

Посилання

Шульгай А.Г. Практичноорієнтоване навчання - системи підготовки студентів перших курсів до майбутніх клінічних (профільних) дисциплін / А.Г. Шульгай // Матеріали Х ювілейної Всеукр. навч.наук. конф. з міжнар. участю «Кредитномодульна система організації навчального процесу у вищих медичних (фармацевтичному) навчальних закладах України на новому етапі», 18-19 квітня 2013 року, м. Тернопіль. - Тернопіль: Укрмедкнига, 2013. - Ч. І. - С. 553-557.

Формування клінічного мислення у студентів при вивченні медикобіологічних дисциплін / В.Г. Черкасов, Ю.Б. Чайковський, Н.О. Мельник [та ін.] // Матеріали Х ювілейної Всеукр. навч.наук. конф. з міжнар. участю «Кредитномодульна система організації навчального процесу у вищих медичних (фармацевтичному) навчальних закладах України на новому етапі», 18-19 квітня 2013 року, м. Тернопіль. - Тернопіль: Укрмедкнига, 2013. - Ч. І. - С. 537-538.

Сучасні методи практичної підготовки лікарівінтернів з оперативної хірургії та топографічної анатомії / О.М. Проніна, М.М. Коптев, С.І. Данильченко [та ін.] // Матеріали Х ювілейної Всеукр. наук.практ. конф. з міжнар. участю «Кредитномодульна система організації навчального процесу у вищих медичних (фармацевтичному) навчальних закладах України на новому етапі», 18-19 квітня 2013 року, м. Тернопіль. - Тернопіль: Укрмедкнига, 2013. - Ч. ІІ. - С. 487-488.

Горшунова Н.К. Инновационные технологии в подготовке врача в системе непрерывно го профессионального образования / Н.К. Горшунова // Фундаментальные исследования. -

- № 2 - С. 86-88.

Садуакасова Г.М. Использование современных информационных технологий для оптимизации учебного процесса / Г.М. Садуакасова, А.Б. Мысеке, К.С. Бекенаева // Вестник КазНМУ: спец. выпуск, 25-26 мая 2012. - С. 259-262.

Формирование клинического мышления у студентов на кафедрах оперативной хирургии в современных условиях: Материалы Всероссийской учебнометодической конференции. - Пермь, 2000. - 202 с.

Громакова Л.А. Система тестирования в вузе как механизм обеспечения повышения качества образовательных услуг : автореф. дис. на соискание уч. степени канд. эконом. наук / Л.А. Громакова. - СПб., 2010. - 16 с.