Кафедра оперативної хірургії та топографічної анатомії за десять років існування болонської системи медичної освіти
PDF (Русский)

Як цитувати

Вовк, Ю., Вовк, О., & Ткаченко, К. (1). Кафедра оперативної хірургії та топографічної анатомії за десять років існування болонської системи медичної освіти. Експериментальна і клінічна медицина, 63(2), 19-21. вилучено із https://ecm.knmu.edu.ua/article/view/50

Анотація

УДК 61:519.2 Ю.М. Вовк, О.Ю. Вовк, К.Д. Ткаченко ДЗ «Луганський державний медичний університет» КАФЕДРА ОПЕРАТИВНОЇ ХІРУРГІЇ ТА ТОПОГРАФІЧНОЇ АНАТОМІЇ ЗА ДЕСЯТЬ РОКІВ ІСНУВАННЯ БОЛОНСЬКОЇ СИСТЕМИ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ Висвітлено значення оперативної хірургії та топографічної анатомії у підготовці сучасного лікаря. Проаналізовано питання і проблеми з інтеграції даної дисципліни в європейську систему медичної освіти, запропоновано шляхи удосконалення переходу на новий освітній рівень з урахуванням багаторічних досягнень вітчизняної наукової та педагогічної школи і з обов'язковим виділенням даної дисципліни та кафедри в самостійну одиницю сучасного навчального процесу. Ключові слова: медична освіта, Болонський процес, клінічна анатомія. Ю.Н. Вовк, О.Ю. Вовк, К.Д. Ткаченко КАФЕДРА ОПЕРАТИВНОЙ ХИРУРГИИ И ТОПОГРАФИЧЕСКОЙ АНАТОМИИ ЗА ДЕСЯТЬ ЛЕТ СУЩЕСТВОВАНИЯ БОЛОНСКОЙ СИСТЕМЫ МЕДИЦИНСКОГО ОБРАЗОВАНИЯ Освещено значение оперативной хирургии и топографической анатомии в подготовке современ ного врача. Проанализированы вопросы и проблемы интеграции данной дисциплины в европейскую систему медицинского образования, предложены пути совершенствования перехода на новый образовательный уровень с учетом многолетних достижений отечественной научной и педагогической школы и с обязательным выделением данной дисциплины и кафедры в самостоятельную единицу современного учебного процесса. Ключевые слова: медицинское образование, Болонский процесс, клиническая анатомия. Yu.N. Vovk, O.Yu. Vovk, K.D. Tkachenko DEPARTMENT OF OPERATIVE SURGERY AND TOPOGRAPHIC ANATOMY OVER TEN YEARS OF THE BOLOGNA SYSTEM OF MEDICAL EDUCATION The article is devoted to the value of operative surgery and topographic anatomy in preparing the modern doctor. Analyzed issues and problems in the integration of the discipline in the European system of medical education, suggested ways to improve the transition to a new level of education, taking into account the achievements of longterm national scientific and pedagogical schools and mandatory release of this discipline and the department into an independent unit of the modern educational process. Key words: medical education, Bologna process, clinical anatomy. Поступила 26.03.14
PDF (Русский)

Посилання

Вовк Ю.М. Топографічна анатомія та оперативна хірургія в контексті Болонської конвенції / Ю.М. Вовк // Клінічна анатомія та оперативна хірургія. - 2006. - № 1. - С. 78-81.

Вовк Ю.М. Значення М.І. Пирогова для викладання клінічної анатомії на сучасному етапі розвитку медичної освіти / Ю.М. Вовк// Медичний журнал антропологів. - Вінниця. - 2010. - № 2. - С. 38-41.

Вовк Ю.Н. Современные аспекты преподавания клинической анатомии и оперативной хирургии / Ю.Н. Вовк // Український журнал клінічної та лабораторної медицини. - 2013. - № 3. - С. 9-12.

Вовк Ю.Н. Междисциплинарная интеграция оперативной хирургии и топографической анатомии в системе высшего медицинского образования / Ю.Н. Вовк, О.Ю. Вовк // Український журнал клінічної та лабораторної медицини. - 2013. - № 3. - С. 16-21.

Шимон В.М. Шляхи вдосконалення вивчення курсу оперативної хірургії та топографічної анатомії / В.М. Шимон, О.М. Вайнагій, А.А. Шерегій // Український журнал клінічної та лабораторної медицини. - 2013. - № 3 - С. 13-15.